Pre zorientovanie...
Nevyznáte sa v streamovacom contente? Tento krátky manuál by sa vám mohol zísť.
Content creatori – tvorcovia obsahov tohto typu patria medzi najsledovanejších. Ich cieľom je pobaviť diváka. Tí na oblátku oceňujú ich komediálny humor či herecké kvality.
Profesionálni streameri – vo svojej podstate sa do tejto kategórie radia hlavne profesionálni hráči e-športu, ktorí si zapnú video stream a vysielajú hru, ktorú dokonale ovládajú. Diváci majú možnosť vidieť ich nadanie live a zdokonaliť si svoje skills. Streameri na streamovacích platformách dokonca môžu pred očami divákov proti sebe súperiť alebo naopak spolupracovať, čo si mnohí sledujúci pochvaľujú.
Výhodou je aj to, že nie sú povinní platiť za tento obsah. Počas koronakrízy sa do streamovacieho sveta dostalo mnoho profesionálov aj z iných oblastí ako napr. politiky, umenia, hudby apod. Na výber je toho dnes viac ako dosť, stačí sa iba ponoriť do sveta videostreamingu.
Livestream podujatia – tento typ vysielania sa líši od ostatných v tom, že prebieha prostredníctvom oficiálnych účtov spoločností, ktoré organizujú podujatia. Milovníci športového vysielania presne vedia, čo tým myslíme. Práve zápasy či turnaje e-športov patria k najsledovanejším na streamovacích platformách.
Avšak, koronakríza ukázala, že nielen e-športy majú ľudia v priazni. Počas Vianoc sme mali možnosť zúčastniť sa niekoľkých livestreamových koncertov populárnych spevákov či hudobných skupín, o ktoré bol enormný záujem.